Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 14 sierpnia 2012

Lucky

W ostatchnich dniach dopisuje mi szczęście. Na przełomie krótniego okresu czasu wygrałam w dwóch konkursach. Nie spodziewałam się tego, więc byłam mile zaskoczona, gdy otrzymałam odpowiedz zwrotną o zwycięstwie. Szczególnie cieszy fakt, iż wcześniej chiałam te rzeczy i nie musiałam długo czekać żeby moje zamiary same się zrealizowały :)

Pierwsza z nich to pamiętna piłka z Euro 2012. Już widzę jak dopełnia wystrój mojego pokoju, przypominając jednocześnie o piłkarskich rozgrywkach i drużynie, której kibicowałam :)





Kolejna rzecz, to nowa  płyta jednego z moich ulubionych wokalistów - Chrisa Browna. Lubię jego twórczość już od samego początku, gdy po raz pierwszy usłyszałam i zobaczyłam jego teledysk. Urzekł mnie nie tylko swoim głosem, ale również tańcem i  całą osobą. Płyta Fortune z każdym przesłuchaniem zyskuje, jednak najbardziej przypadły mi do gusty 3 piosenki : Don't wake me up, Turn up the music i Bassline :)


Do moich urodzin zostało już zaledwie kilka dni, więc mam nadzieję, że wszystko wypali i będzie to niesamowity wieczór. Chociaż pod tym względem spotykają mnie małe rozczarowania, oby dopisało szczęście :)


2 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej :) I wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :*************

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za pierwsze życzenia :* wprowadzie urodziny mam dopiero jutro, ale miło otrzymać wcześniej taką wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń