Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 29 kwietnia 2012

International Dance Day

Dzisiaj obchodzimy dość interesujący dzień, a mianowicie międzynarodowy dzień tańca. Z tej okazji specjalnie zostałam nieco dłużej w Toruniu, by przekonać się jakie atrakcje zostały przygotowane z myślą o mieszkańcach i przybyłych gościach.

Odkąd zaczęłam studiować, nie widziałam jeszcze tak dużej ilości osób, spacerujących po starówce, czy przyglądających się kolejnym tanecznym występom.


Dla tych, dla których taniec wiele znaczy w życiu, jak i dla początkujących "żółtodziobów" odbyły się warsztaty z różnych stylów tańca, od hip-hopu, po salsę. Wydaję mi się, że niemal każdy swobodnie zdołałby opanować podstawowe kroki i wraz z ochotnikami zatańczyć na scenie w rytm płynącej muzyki. Piękna pogoda dopisywała i aż sama przez kilka dobrych chwil czułam ,jakby nastały już wakacje.


Dzień ten dodatkowo utwierdził mnie w przekonaniu, iż w najbliższym czasie muszę zapisać się do szkoły tańca :) Od dawna planuje ten krok, jednak zawsze coś stawało mi na przeszkodzie. Coś czuję, że gdy dojdzie to do skutku, będę miała problem z wybraniem stylu tańca, który chciałabym zacząć się uczyć :)

4 komentarze:

  1. Też bym chciała sie zapisać do takiej skzoł;y. Zawsze chciałam tańczyć ale wszyscy mi mówili ż ejestem za stara żeby sie nauczyć :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nauka tanca jest swietna! Ja uczylam sie towarzyskiego i salsy dla kobiet. Polecam obydwa, juz po kilku zajeciach nabywa sie plynnosci ruchow:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja podobnie jak narratorka- zawsze chcialam sie nauczyc tanczyc, ale czulam sie za stara na zajecia takie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Taniec to piekna sprawa ale trzeba miec do tego dryg i czas,ktrego mi akurat brak ;) Jestem ciekawa co wybierzesz? Pozdrawiam niedzielnie.

    OdpowiedzUsuń