Łączna liczba wyświetleń

sobota, 14 stycznia 2012

Weekend!

Czy tylko ja tak bardzo się cieszę, kiedy wychodzę z ostatnich, piątkowych zajęć? :) Szczególnym powodem może być fakt, iż pierwsze półtora godziny, które muszę przetrwać, stosunkowo często psują mi humor na resztę dnia, jak nie nawet tygodnia...

Piątek spędziłam  tak, jak go sobie wcześniej zaplanowałam, nie zważając na czekające egzaminy i inne, równie ważne sprawy. Ten weekend rozplanowałam jako odskocznię od studiów i jak na razie w pełni wypełniam swój plan :)
Udałam się na długo planowane zakupy, na których nabyłam kilka cennych rzeczy, chociażby eyeliner, na jaki polowałam od dość rozległego czasu.  Pomimo nieudanych prób jego użycia, dzisiaj po raz pierwszy zrobiłam odpowiednie kreski. Muszę chyba nabrać wprawy w tym prowizorycznym i zdawać by się mogło prostym zajęciu, z jakim sobie dotąd nie radziłam. Poza tym byłam na pizzy z przyjaciółką, którą wygrałyśmy w jednym z toruńskich klubów. Jego historię lepiej pominąć :)
Dzisiaj czeka mnie równie udany wieczór, gdyż wybieram się na imprezę urodzinową do koleżanki. Podejrzewam, że będę się całkiem dobrze bawić :)

Jeszcze kilka krótkich zdań chciałabym poświęcić na moją książkę, którą piszę. Zdecydowałam się, aby w dalszym ciągu publikować ją na chomiczku. Udało mi się wstawić III rozdział i teraz czekam za opiniami, o ile ktokolwiek będzie chciał poświęcić na niego swoją uwagę :) Celowo stopniowo wprowadzam i rozwijam akcję, by z nią nie przesadzić i potrzymać w niepewności czytelników. Nie chciałam, aby wszystko od samego początku stało się oczywiste :)


15 komentarzy:

  1. Jak dobrze, że Tobie weekend zaczął się udanie. Ja latałam wczoraj po skelpach w poszukiwaniu
    płaszczyka/kurtki, ale niestety nic nie znalazłam.

    Swego czasu też posałąm książkę, ale zaczęły się studia i przestałam. Może kiedyś ją skończę, ale zdaję sobie sprawę, że już nei ejstem taka jak kilka lat temu i wszystko napisałabym zupełnie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego ?! Jeśli nie spróbujesz z czymś innym dobrać stylizacji , zawsze będziesz tak w ten sposób myślała.. Kiedyś byłam taka sama, ale pomyślałąm że jak nie spróbuje to nie zobacze :**

    OdpowiedzUsuń
  3. No to miłego weekendu. Mi niestety pozostała obawa, czy zaliczyłem matmę. Głupim rozwiązaniem było iść na elektronika z moim zaangażowaniem w matematykę. Z drugiej strony jestem najlepszym humanistą w klasie (nie chwaląc się). Powodzenia na studiach i wytrwałego oczekiwania na ferie :) Mi zostało dwa tygodnie hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. ha, eyelyner i te problemy z kreskami, skąd ja to znam...:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha! W piątek to ja już praktycznie mam weekend :D No a ten jest szczególnie udany, co prawda piątkowy szoping nie był dla mnie taki całkiem udany, bo oprócz spożywczych zakupów to chyba nic nie kupiłam :D odbiłam to sobie w sobotę, szkoda tylko że już jedną rzecz lekko zniszczyłam... ale dobra. Jak jest dobra impreza to muszą być też jakieś straty :D Szkoda tylko że straty były przed imprezą^ No a pizza naprawdę była całkiem dobra, musimy się tam kiedyś jeszcze wybrać, ale już bez szaleństw z najdroższą^^

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze... cały czas powtarzam słowo udany i szkoda we wcześniejszym komentarzu! Pisałam z natchnieniem, nie zwracałam uwagi na powtórzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybaczam, w końcu pewnie jeszcze żyjesz wczorajszym wieczorem i dzisiejszym porankiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak, jak znajdę czas to może zacznę pisać, mam cały zeszyt z zapiskami, więc pomysłów mi nie zabraknie. Najbardziej przeraża mnie to, że jak przeczytam wszystko od początku to pacnę się w czółko i powiem co ja sobie myślałam pisząc coś takiego. Pewnie osoby z zewnątrz też by pomyślały, że dalszy ciąg pisała zupełnie inna osoba, hehe. Wtedy pisałam o wampirach i takich tam kryminalnych sprawkach, romansowych też (misz masz połączony w jedno), miałam wtedy manię nt. wampirów i chciałam stworzyc coś swojego.
    Byśmy przetrwały tą sesję, jak i wszystkie następne :D
    Swoją drogą koleżanka powiedziała, że jak zaliczy wszystko to w nagrodę zrobi sobie tatuaż, myślę nad tym samym, ale już bym musiała zacząć zbierać, bo to co miałam w portfelu powolutku zaczyna znikać...

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, ja miałam za dużo dni odskoczni od studiów... Ale nie jestem, aż tak w czarnej dupie... Jak myślałam i to podnosi mnie na duchu ^^
    Piszesz? Fajnie, zabiorę się za Twoje dzieło w wolnym czasie :) Też trochę popisuję, ale głównie do zeszytu, mam dobry pomysł, ale zawsze mam wrażenie, że źle go opisuje. Brakuje mi warsztatu...
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie tylko Ty jesteś zadowolona po wyjściu z piątkowych zajęć, uwierz mi. :D Mam nadzieję, że weekend minął Ci przyjemnie i ten tydzień nie sprawa żadnych problemów! :)
    Jak tylko znajdę czas i możliwość sięgnę po Twoje dzieło i jak najszybciej powiem, co o nim myślę. ^^ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam , że masz zamiar napisać ksiązkę .. Powodzenia życzę ^^
    I Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Perspektywa szybkiego zaliczenia zerówek i wszystkich egzaminów w pierwszym terminie, a potem byczenie się przez sesję poprawkową jest bardzo kusząca!

    OdpowiedzUsuń
  13. Na razie w serialu jest kilka par, rodzin, które żyją w miasteczku Tree Hill w Północnej Karolinie. Brooke jest byłą projektantką mody, która wskutek nieszczęśliwych zdarzeń została wyrzucona ze swojej firmy. Właśnie została mamą uroczych bliźniaków! :D Jej przyjaciółka, Haley, prowadzi wytwórnię muzyczną Red Bedroom Records.
    A cała historia zaczęła się od tego, że dwójka braci, Nathan i Lucas, mieli tego samego ojca, jednak ze sobą kontaktu nie utrzymywali, mimo tego że chodzili do tego samego liceum. Sprawy zaczęły się komplikować, kiedy Lucas wstąpił do drużyny koszykówki Nathana i zaczął podwalać się do jego dziewczyny, Peyton. Pierwsze cztery sezony to typowy serial młodzieżowy - szkoła, sport, cheerleaderki, pierwsze miłostki, alkohol i narkotyki. Ale przeznaczony był nie tylko dla młodzieży. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę polecam, wciąga i szybko się ogląda :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dajesz namiary na chomiczka! :D

    OdpowiedzUsuń