Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 2 stycznia 2012

Unforgettable momories

Czas tak szybo leci do przodu, że ledwo co mogłam się zorientować, iż minął już okres świąt, Sylwestra i Nowego Roku. Chwile te były tak ulotne, ale zarazem jak wiele dostarczyły wspomień, zachowanych w sercu. Cieszę się, że ten ostatni czas mogłam spędzić ze znajomymi i poczuć, że znowu jesteśmy razem, a kilometry nas dzielące nie wpływają na znajomość. To piękne uczucie zobaczyć kogoś po kilku tygodniach, albo miesiącach rozłąki. Mam nadzieję, że takie okazje będą nas częściej zbliżać do siebie i już niedługo spotkamy się ponownie w jeszcze większym gronie :)

Tegoroczny Sylwester był najlepszym Sylwestrem, na jakim miałam okazję się pojawić. Ciężko go opisać w kilku słowach, gdyż nie brakowało w nim dobrej zabawy, świetnej muzyki puszczanej przez  diżeja, ale również i szalonych i wyjątkowo zabawnych chwil, zapisanych we wspomnieniach zgromadzonych osób. Zdjęcia i nakręcone przez nas krótkie filmiki z pewnością będą przypominały o wydarzeniach, jakie miały miejsce, jak również wczorajsze "dobre" samopoczucie po imprezie, których skutki mogą objawiać się i dnia dzisiejszego, chociażby po ogólnym zmęczeniu :D
Nie mogę się już doczekać kolejnego Sylwestra i już od jutra zacznę odliczać do niego upływające dni.

Przy okazji chciałabym życzyć wszystkim  w nowym roku  wielu wspaniałych chwil, spełnienia najskrytszych pragnień, odnalezienia w sobie siły, by podążyć na marzeniami i niezrealizowanymi planami, oraz aby ten rok był jeszcze lepszy od poprzedniego ;)

Na sam koniec dodam piosenkę, która według mnie idealnie pasuje do sylwestrowego klimatu, jak również i każdej imprezy, czy domówki. Bez niej nie wyobrażam sobie zabawy :)

3 komentarze:

  1. Zanuś, skoro życzysz wszystkim to odebrałam te życzenia jako dla mnie też. :P Ja również życzę Ci wszystkiego najlepszego, aby te odliczane dni szybko Ci płynęły i spełnienia marzeń, oczywiście, aby zaraz po tym spełnieniu uzbierała się kolejna porcja. :P Poza tym życzę Ci dużo zdrowia, bo to jest ważne, no nie? BID Ps. Podoba mi się ta piosenka mimo mojej niechęci do Davida Guetty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhh i rok nam zleciał! Ja oczywiście też życzę Ci Żancia wszystkiego najlepszego, z resztą zrobiłam to osobiście, tutaj tylko tak dla formalności :D A poza tym sylwestra mieliśmy całkiem udanego, tak, też tak sądzę :D

    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też strasznie szybko przeleciał ten okres, ani się obejrzałam, a już było po wszystkim.

    Muszę się pochwalić, bo w końcu udało mi się zdać prawko. Trafiłam na egzaminatora, który praktycznie wszystkich przepuszcza, więc miałąm ogromne szczęscie.

    Trzymaj się cieplutko!

    OdpowiedzUsuń