Łączna liczba wyświetleń

piątek, 20 stycznia 2012

Great news

Po poprzedniej nieudanej próbie stworzenia okładki, mam nadzieję, że tym razem prace ruszą do przodu, urzeczywistniając moje małe wyobrażenia. Pomysły na nią już są, nawet trzy, jednakże potrzeba trochę czasu, aby z poszczególnych elementów powstała jedna całość. Niezwykle dobrą wiadomość jest fakt, iż nawiązałam współpracę z Justyną Basińską – koleżanką, która od kilku lat zajmuje się fotografią. Nie mogę się już doczekać efektu powstałych zdjęć, jakie wykorzysta się przy utworzeniu okładki. Teraz nie pozostaje mi nic innego, jak tylko uzbroić się w cierpliwość i czekać :)

Poniżej przedstawię fotografie z kilku sesji, jakie można odnaleźć na jej stronie na facebooku :





5 komentarzy:

  1. Całkiem przyjemne te zdjęcie, nie mogę się doczekac efektow Waszej wspołpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi podoba się jedynie ostatnie i przedostatnie, bo pozostałe są zbyt sztuczne. Życzę owocnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są te zdjęcia! powodzenia w realizacji książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zan, też mam taką nadzieję. :) O widzę, że ty też się zabierasz do okładki. Powodzenia! Z tych zdjęć podoba mi się przedostatnie, ma w sobie coś co przykuwa wzrok. :D

    OdpowiedzUsuń