Łączna liczba wyświetleń

sobota, 12 listopada 2011

No title

Tak, nie mam czasu na pisanie, chociaż w głowie siedzi mi już kilka pomysłów, którymi chciałabym się zająć. Chyba naprawdę powinnam odłożyć całą resztę na bok i zająć się czymś, co sprawia mi tak wiele radości. Nawet nie pamiętam kiedy zdołałam dopisać kilka słów do powstałych już rozdziałów i zawrzeć w nich kolejne sceny, momenty i dialogi. Sądzę, że naprawdę brakuje mi osoby, która stałaby nade mną  i mi o tym  wszystkim przypominała :D
Coś mi się wydaję, że jednak tak szybko nie wrócę do pisania, ponieważ czeka mnie kolokwium z historii prasy polskiej, które szczerze powiedziawszy "do najprostszych" należeć nie będzie... Jedno dyktando już za mną - nie sądziłam, że na studiach w dalszym ciągu będę musiała się z tym dalej męczyć - i już w środę okażę się, czy zdołałam je wystarczająco dobrze napisać, by mieć z tym spokój. 

Dwa dni temu odnalazłam pewien filmik, który jest pewnego rodzaju małym sprawozdaniem z planu filmowego w Toruniu. Był emitowany na kanale TVN, ale oczywiście wtedy nie mogłam go obejrzeć :) Dla wszystkich zainteresowanych, chcących dowiedzieć się, co się tam działo, wstawię link. Szczęśliwym zbiegiem okoliczności znajduję się nawet na nim ja, gdyż kiedy ten materiał był nakręcany, uczestniczyłam w tworzeniu nowej sceny :) 


Nie mogę się już doczekać piątkowej premiery :) Czy ktoś poza mną z takim ożywieniem wyczekuje I części Przed Świtem? Nie wiem, czy zdołam dotrzeć na pierwszy seans, ale z pewnością w weekend odwiedzę kino i z zapartym tchem będę śledziła akcję filmu :) 


6 komentarzy:

  1. Oj Żana Żana! Brakuje Ci osoby która by nad tobą stała? Ahhh.... dobra :D teraz będę Cię odciągać od każdego seansu 'czystej krwi', 'tap madl' no i jeszcze tam innych :D Wtedy znajdziesz chwilkę na pisanie. No bo taka prawda! Niu rozdziału już chyba ze 2 miesiące nie było :O
    A co do premiery to też się of course wybieram, ale aż takiej wielkiej ekscytacji u mnie nie ma :)
    No i powodzenia na HPP, uda się! Jakja czwóreczkę z prezentacji dostałam to ty zdasz tą 'pracę pisemną ^^
    See ya!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie :)
    Chociaż wiele osób ma negatywne nastawienie do tego filmu, przyznam, że ja też z niecierpliwością czekam na 4 część..

    OdpowiedzUsuń
  3. co do premiery- wybieram się, ale jakoś bez szału mam nastawienie ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chciałam jechać do łodzi, no ale szkoła i jakoś tak wyszło, potem gryzłam się, że w szkole luz i mogłam jechac :(, ale w Poznaniu było jak najbardziej udanie :D, następnym razem będę usiała zostać dłużej by chociaż pare słów zamienić z ludźmi z zespołu, porobić zdjęcia itp.
    A co do prawka ja się strasznie stresuję i nawet z placu nie wyjechałam, albo mi zgaśnie za dużo razy, albo wystaje mi 10 cm rejestracja... Osiwieję z tego stresu xD.
    Nie lubię sagi zmierzch, przeczytałam ksiażki, ale to tylko z racji, że jak zaczęłam czytać to już skończę, do filmów nie przywiązałam zbytniej uwagi, obsada mi się nie podoba.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiego sklepu? ;>

    + z kim się wybierasz do kina?
    Ja bym poszła z przyjaciółką ale ona mieszka za Bydgoszczą i zapewne wybiorę się z siostrą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, widzę kolejną pisarkę w gronie blogspotu. ;) Ja również zajmuję się pisaniem (od czasu do czasu ;D), dla rozrywki, tak po prostu. Wymyślanie historii, postaci i miejsc jest dla mnie niesamowite, jak przepustka do innego świata, stworzonego tylko i wyłącznie przeze mnie. ^^
    A "Przed świtem" chciałabym oglądnąć. Oglądnęłam każdą wcześniejszą część, więc po prostu muszę oglądnąć dwie ostatnie. :D Mimo że wolę książki to zawsze z przyjemnością oglądam sagę na dużym ekranie. :)
    Ciekawie tu... Dodaję do linków i będę odwiedzać. ^^ Pozdrawiam. ;) [kolczastydrut.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń