Łączna liczba wyświetleń

piątek, 28 października 2011

Big surprise

Dzisiaj mam do przekazania dwie ważne wiadomości, które wiele dla mnie znaczą. Każda jest zupełnie inna i nie wiąże się w poprzednią, jednak nie wiem od jakiej powinnam zacząć. Z jedną bardzo długo zwlekałam, ciesząc się nią wyłącznie w gronie najbliższych. Po wielu trudach udało mi się zdać egzamin na prawo jazdy! Chociaż minęło od tego czasu już kilka dni, to wciąż gdy tylko o tym pomyślę na moich ustach pojawia się uśmiech. Czuję jakby ktoś mi ściągnął z serca duży ciężar, bym mogła spokojnie odetchnąć i pomyśleć, że w końcu dołączyłam do grona szczęśliwych kierowców :)

Przejdę do drugiej informacji, która zeskoczyła mnie w nie mniejszym stopniu. Na początku października wybrałam się na casting to nowego serialu tvn "Szpital Alicji". Traktowałam to bardziej jako nową przygodę i coś, z czym warto było się zmierzyć i po prostu tego spróbować. Chociaż miałam zaledwie cichą nadzieję na dostanie się na plan filmowy, to jednak się udało! :) Dwa dni temu dostałam telefon z zaproszeniem, który wywołał pozytywny chaos w mojej głowie :) Nie mogę się już doczekać jutrzejszego poranka. Bardzo się cieszę, że będę mogła w tym uczestniczyć i na własne oczy zobaczyć coś, co już od dawna krążyło mi w myślach :)

14 komentarzy:

  1. Naprawdę?? Jak fajnie.
    Słuchaj ja byłam w środę i czwartek. Zależy czy wybiorą cię na pacjenta czy na osobę cywilną. Jest super nie martw się niczym! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cholera od razu dodaję do obserwowanych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idź ubrana jak na każdego dnia,to od nich zależy co będziesz musiała zrobić. Sama się przekonasz i niczym się nie martw!

    OdpowiedzUsuń
  4. No szansa jest,ale albo musisz zapytać czy możesz,albo jak będą chcieli to zadzwonią lub napisza sms'a lub reżyser może wyrazić zgodę i kazać poinformować. Ja niestety jutro już nie.A przez dwa dni BARDZO mi się to podobało!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje z obu powodów, życzę miłych wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak? Opowiadaj zaraz jak było! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będziesz grac w serialu czy tylko na planie? Gratuluję prawka :***

    OdpowiedzUsuń
  8. No dokładnie.Ja mam nadzieje że kiedyś uda mi się zagrać gdzieś jakąś rolę małą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam! ;)

    narratorka: Byłam statystką na planie serialu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm...myślę że niekoniecznie.Zobacz ile młodych ludzi gra w serialach a większość z nich to nie są aktorzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej! Super że Tobie się udało! Ja niedługo będę miała trzecie podejście i ma nadal mieszane odczucia, pewnie tak fatalny ze mnie kierowca, ktory na dodatek ma takiego pecha, ze nie potrafi zdać... Ale z jedną rzeczą mi się udało -wsiadłam na ambicje mojemu chlopakowi i on też się za to zabrał (w styczniu oblał teoretyczny i aż do teraz nie robił z tym nic), chociaż jakiś plus.
    Od statystowania się pewnie zaczyna, kto wie może jakiś reżyser Cię zauważy i zaproponuje jakąś poważniejszą role :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń